#P2BHAAGA #ROHKEAMMIN #HAAGAHELIA

Se mitä ja miten ihmiset syövät muuttuu Suomessakin nyt melkoista vauhtia. Fazer on aina uudistunut ajassa ja tämä uudistuminen on myös nyt isoin strateginen tehtävämme Fazerin ruokapalveluissa.
 
Place to be Haaga tarjoaa meille hienon tavan keskustella tulevaisuuden asiakkaiden kanssa jo tänään. On mahtavaa päästä kehittämään uusia ravintolapalveluinnovaatioita yhdessä opiskelijoiden kanssa. Samalla Place to be Haaga:n kautta avautuu mahdollisuus eri kumppaneiden kanssa pohtia asioita, jotka muuttavat koko alaa ja luoda ehkä jotakin sellaista, mitä Suomessa ei ole ennen nähty. Odotuksemme ovat siis korkealla, kuten varmasti myös muilla.
 
Ja vaikka kaikki ei ihan heti maaliin menisikään, on sekin osa uuden luomisen prosessia. Nyt tarvitaan kokeiluja, aktiivista otetta ja yli rajojen menevää innovointia. Toivottavasti saamme yhteistyöllä lisättyä ketteryyttä myös omaan kehitystyöhömme, sillä haluamme yhä nopeammin olla tarjoamassa asiakkaille uusia kokemuksia ja vaihtoehtoja ruoan ympärillä Suomessa − niin lasten, nuorten, työikäisten kuin seniorikansalaisten keskuudessa.
 
Olimme elokuussa Risto Karmavuon johdolla tutustumassa Place to be Haagan konseptiin ja tiloihin − hyvältä näyttää ja olemme nyt täysillä mukana!
 
Onnea ja menestystä P2BHaaga! #rohkeammin #haagahelia #oppiminen #oivallus #oppimiskonsepti #parempilounas
 
Hannu Rahnasto
Vice President, Commercial
Fazer Food Services Finland
Image: