#P2BHAAGA #ROHKEAMMIN #HAAGAHELIA

Jossain toisaalla valitetaan. Ei uskota tulevaan. Ollaan jämähdetty paikoilleen. Mutta ei Place to be Haagassa! Siksi se vetää meitä fredmanilaisia puoleensa.

Juuri nyt me suomalaiset tarvitsemme vahvaa tahtoa ja rohkeita tekoja, joilla rimpuilemme irti melankoliasta. Haagassa on synnytetty ainutlaatuinen oppimisalusta, jolla halutaan rikastuttaa koko hospitality-toimialaa. Lupauksensa mukaisesti P2BHaaga tuottaa rohkeampaa ajattelua ja parempaa tietoa jaettavaksi koko toimialan käyttöön. Mainiota! Juuri tätä me kaikki alalla tarvitsemme.

On ollut kiehtovaa saada olla mukana P2BHaagan ensimetreillä. Paitsi valtava näkyvä muutos Haagan kampuksella, P2BHaaga on kokonainen ajattelutavan muutos, joka konkretisoituu yhteistyössä kaikkien verkostoon kuuluvien kesken. Itse olen ollut mm. jakamassa omaa asiantuntemustani viestinnän kehittämiseen ja sosiaalisen median käyttöön liittyen. Odotan jo innolla uusia yhteisiä tilaisuuksia, joissa voimme yhdessä hurmata paitsi toisiamme, yhteisiä asiakkaitamme.

Monet meistä ovat jo valmiiksi asiakkuussuhteessa keskenään, osa on jopa kilpailijoita. Juuri tämä tekee P2BHaagasta niin ainutlaatuisen. Kaikkia meitä taitaa yhdistää intohimo hyvää ruokaa ja palvelua kohtaan, puhumattakaan toimialan kehittämisestä. Kyräily ja kilpailijan kampittaminen eivät vie tätä maata tai toimialaa eteenpäin. Siksi on ollut suuri ilo huomata, että eri toimijoiden yhteistyö P2BHaagassa on jo ottanut lupaavia ensiaskelia.

Me Fredmanilla uudistamme ammattikeittiöiden rutiineja ja samalla uudistumme itsekin. Se, mikä alkoi reilut kymmenen vuotta sitten omavalvonnan sähköistämisenä, on kasvanut Fredman Proksi, ammattikeittiön johtamisjärjestelmäksi, ja kokonaan uuden liiketoiminta-alueen, Fredman Perfect Kitchen -alustan, kivijalaksi. Janoamme digitaalisuuteen nojaavaa kasvua ja kansainvälistymistä samalla, kun huolehdimme edelleen alan parhaiden työvälineiden kehittämisestä, tuottamisesta ja toimittamisesta keittiöille. Rohkeutta ja tahtoa tähän todella tarvitaan. Intohimoa unohtamatta. Ihan kuin Place to be Haagassakin.

Susanna Paloheimo
Director, Customer Experience and Brand
Fredman

 

Image: