#P2BHAAGA #ROHKEAMMIN #HAAGAHELIA

Asiakaskokemus on kaikkien huulilla - ja niin pitääkin. Asiakaskokemusta ohjaavat tunteet, kohtaamiset ja mielikuvat, joita asiakkaalle on kertynyt yrityksestä. Kokemukset alkavat syntyä jo ennen kuin asiakassuhde on solmittu. Voidaan ajatella, että asiakaskokemus muodostuu asiakkuuden elinkaarella kolmesta osa-alueesta: mielikuvasta, ostokokemuksesta sekä käyttökokemuksesta. Useinmiten juuri asiakaskokemus määrittelee asiakkaan uudelleen tulemisen, haluaako hän käyttää yrityksen palveluita jatkossakin sekä kuinka sitoutunut asiakas on. Mistä sitten tiedämme, että asiakaskokemus on onnistunut? Millaisen kokemuksen olemme välittäneet asiakkaalle? Vastaus on hyvinkin yksinkertainen: me kysymme palautetta.

Palautteen voima on hyvin merkityksellistä. Palaute on tärkeämpää kuin koskaan puhuttaessa liiketoiminnan kehittämisestä. Liiketoimintaan etsitään jatkuvasti malleja, joissa palautteen voimalla tuetaan liiketoimintaprosesseja ja tuloksen tekemistä. Jokainen toivoo tuottavampaa toimintaa ja tullakseen tuottavammaksi tarvitaan jatkuvaa palautetta.

Palautteen keräämiseen tarvitaan uusia innovatiivisia tapoja kerätä, analysoida ja jalkauttaa palautetta. Tällä tavalla pystytään kehittämään liiketoimintaa parempaan suuntaan sekä tuottamaan loistavia asiakaskokemuksia.

P2B Haaga on ainutlaatuinen kokonaisuus, jossa yhdistyvät osaaminen, ympäristö sekä halu kehittyä. Asiakaskokemus on läsnä jokaisessa P2B Haagan toiminnassa, jolloin tämä sekä edellä mainitut tekijät muodostavat kokonaisen paketin, jossa haluamme ehdottomasti olla mukana!

Mitä me toivomme tältä kokonaisuudelta? Haluamme löytää palautteen voimasta kiinnostuneet yksilöt sekä ryhmät, jotka haluavat oppia hyödyntämään palautetta liiketoiminnassa. Haluamme innostaa tietotaidollamme ja tulla vielä innostuneimmiksi uusista tuoreista ideoista ja mahdollisuuksista. Miten voisimme saada palautteesta irti kaiken mahdollisen? Ota meihin yhteyttä, jos sinulla on upea idea jaettavaksi tai haluaisit muuten kuulla lisää. Tehdään yhdessä ja toteutetaan uusia malleja.

Palautteen voima olkoon kanssamme!

Heidi Torres
Communication Coordinator
Questback Oy

 

Image: